Nog 10 dagen... - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Raoul en Anne-Marie - WaarBenJij.nu Nog 10 dagen... - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Raoul en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

Nog 10 dagen...

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Raoul en Anne-Marie

08 September 2011 | Nederland, Terneuzen

Hoi iedereen,

Nog 10 dagen en dan gaan we naar Indonesië! We hebben er ontzettend veel zin in. Een korte beschrijving van wat we gaan doen: eerst 4 dagen in Jakarta, vervolgens naar het eiland Sumbawa en tot slot naar het ernaast gelegen eiland Lombok.

We zullen proberen regelmatig een reisverslagje te schrijven. Dan kunnen jullie ons een beetje volgen en lezen wat we daar allemaal uitspoken :)

Groetjes, Raoul en Anne-Marie.

• 08 September 2011 - 19:23

Michael & Hanna:

Hey, wat ontzettend gaaf zeg! Dat wordt vast een hele bijzondere reis! We wensen jullie alvast heel veel plezier en zegen op deze mooi reis! Geniet ervan!

Veel liefs van ons beide,
    Michael & Hanna

• 08 September 2011 - 19:54

Lou En Jane:

We zijn heel erg benieuwd naar jullie avonturen en wat jullie allemaal gaan meemaken, groetjes Lou en jane

• 08 September 2011 - 20:27

Huib En Anneke:

Leuk dat we jullie zo kunnen volgen. Zet er maar lkkr veel op dan weten wij precies wat jullie meemaken! En daar zijn wij wel heel benieuwd naar. Geniet van de reis! Maar dat komt helemaal goed denk ik... Xxx h&a

• 08 September 2011 - 20:40

David:

Hey Raoul en Anne-marie,

Tof dat jullie een eigen site hebben gestart om iedereen op de hoogte te houden!

Ik kijk nu al uit naar jullie ongetwijfeld prachtige verhalen.

Heel veel plezier samen!

Groetjes, David

• 09 September 2011 - 08:03

BASEL:

Veel plezier daaro! ik hoop dat jullie goed weer hebben en vooral veel plezier daar.

• 09 September 2011 - 17:49

Amanda:

leuk! zie jullie morgen!

• 09 September 2011 - 21:17

Erik & Marleen:

Heeey Anne & Raoel!

Spannend zeg, nog heeeeel eventjes!
    Jullie hebben er vast erg veel zin in, we zullen met regelmaat kijken op deze site, leuk dat jullie het bijhouden!

Wij kunnen helaas niet op jullie borrel komen, we gaan namelijk een dagje naar Brussel!

Alast een goede reis en heek veel plezier gewenst, geniet van elk moment!!

Liefs,
    Erik en Marleen

• 09 September 2011 - 21:41

Marcel En Marianne:

Hmmm, dan hebben jullie bij de Etos vanavond zeker iets tegen ziektes enzo gekocht... ;)
    Genietze !!! Benieuwd naar jullie verhalen.

Lieve groeten,
    Marcel & Marianne.

• 10 September 2011 - 14:40

Dennis:

Nou, komende week mooi de tijd om alles voor te bereiden. Leuk dat jullie een verslag bijhouden. Heel veel goeds gewenst samen!

• 12 September 2011 - 10:39

Anneloes:

Leuk dat we jullie kunnen volgen! Hoop dat jullie een onvergetelijke mooie reis hebben!

• 19 September 2011 - 07:19

Maarten:

Heb gezien dat jullie net een kwartier geleden aangekomen zijn in Jakarta. Heel veel plezier samen!

• 19 September 2011 - 15:44

Mam:

Lieve Anne-marie en Raoul,
    Een mooie en fijne tijd in Indonesië. Er gaan dáár vast mooie dingen gebeuren ;-)
    Het is nu stil in huize Janse.
    Geniet ervan! Liefs mam