Thuis - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Raoul en Anne-Marie - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Raoul en Anne-Marie - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Raoul en Anne-Marie

02 Mei 2017 | Nederland, Middelburg

Zondag 30 april
Het laatste dagje in Delhi hebben we nog het een en ander aan kruiden ingeslagen. Zeker na de kookles hebben we zin gekregen om zelf lekker aan de slag te gaan met Indiaas koken en alle kruiden die daarbij horen!

Maandag 1 mei
In alle vroegte vertrokken we om 1.30 uur vanaf het hotel. We hadden al een vroege vlucht: om 4.45 uur. Het was nog even spannend, want ondanks dat we ruim van te voren op het vliegveld waren, moesten we ontzettend lang wachten bij de baggage drop off en de douane. Dat was dus even rennen naar de gate waar ze al even met boarden begonnen waren. Gelukkig waren we nog op tijd.
We hebben een goede vlucht gehad en zijn goed aangekomen thuis.
Iedereen bedankt voor de belangstelling en berichtjes! We kunnen terugkijken op een heel mooie en bijzondere reis. We hebben vele mooie herinneringen naar huis meegenomen, waar we heel dankbaar voor zijn!

• 03 Mei 2017 - 20:18

Liesbeth:

Welkom thuis!

Wat gaat de tijd snel.
    Kom maar even bij van de vakantie.
    Spreken elkaar vast binnenkort.

groetjes, Liesbeth